hjælp til MAFIA!
Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 09-11-02 08:45

hej. Jeg er gået i stå der hvor man skal dræbe Morelloes bror. Der står
mindst 10 mænd ude foran. Og når jeg skyder på dem. Så advare de ham jeg
skal nakke. HJÆLP! please. jeg vil have hjæææælp!
tak på forhånd. Jeg mener nok at banen hedder YOU LUCKY BASTARD!

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-02 09:29

her er en side hvor du kan få hjælp til det

http://www.gamescodes.dk/vis_kode.asp?id=5210

MVH Peet

Fra : rea721

Dato : 10-11-02 22:20

Peet wrote:
> her er en side hvor du kan få hjælp til det
>
> http://www.gamescodes.dk/vis_kode.asp?id=5210

Jeg har smugkigget.....og er gået totalt i stå.
***
After all the crates are moved talk to the guy who ordered you to move the
crates and trick him to go somewhere, after he leaves quickly move the
CIGARS CRATES behind him to your truck.
***
Hvordan dælen får man ham lokket væk ? Jeg syntes jeg har prøvet alt....et
lille hint ? please

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : rea721

Dato : 10-11-02 23:00

rea721 wrote:

> Hvordan dælen får man ham lokket væk ? Jeg syntes jeg har prøvet
> alt....et lille hint ? please

Nå, jeg har fået ham væk...ved dog ikke hvordan