Software ver. - T65
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 09-11-02 07:21

Hvad taster jeg for at finde ud af hvilken software ver. jeg har i min T65?
Hvad er den nyeste ver.?

Kan man få den gratis opdateret hos EMTS ved bare at vise kvitt.?

Fra : Wormie

Dato : 09-11-02 09:38

> Hvad taster jeg for at finde ud af hvilken software ver. jeg har i min
T65?
> Hvad er den nyeste ver.?
Du skal bruge pile tasterne og trykke -> * <- <- * <- * og vælge 1
serviceinfo og 1 SW-oplysninger.

Altså tryk pil mod højre, stjerne, pil mod venstre, pil mod venstre, *,
pilmodvenstre, *

Min software hedder R5A010 men der findes så vidt jeg ved en nyere...

> Kan man få den gratis opdateret hos EMTS ved bare at vise kvitt.?
Ja. Men hvis du har købt gennem wanna save kræver det et garantibevis som
man ikke får med når man får tlf. Du kan ringe til dem og få det tilsendt
eller besøge dem i mejlgade i århus.

mvh

David

Fra : KO

Dato : 10-11-02 19:23

"Wormie" <wormie_fjerndette@alberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man ikke får med når man får tlf. Du kan ringe til dem og få det tilsendt

Takker også for denne oplysning. Har dog selv en T200. Er nysgerrig, hvad er
EMTS og hvordan tjekker jeg min mobils ver.?