Møllerstedt
Fra : Jan Schou Nielsen

Dato : 09-11-02 05:43

Hej NG

Ane Cathrine Benedicte Møllerstedt født 9 Oct 1816 i Sønderborg.
Forældre Lorentz Lorentzen Møllerstedt og Anna Maria Nielsdatter.

Er der nogen i NG som kender noget til denne familie.

Med venlig hilsen

Jan Schou Nielsen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 09-11-02 13:52

"Jan Schou Nielsen" <schou39@aol.com> wrote in message
> [...]
> Forældre Lorentz Lorentzen Møllerstedt og Anna Maria Nielsdatter.
>
> Er der nogen i NG som kender noget til denne familie.

Her er lidt fra www.familysearch.org/, nemlig en søster til hende:

HELENA CAROLINE HENNERICKA MOLLERSTEDT
Female
Event(s):
Birth:
Christening: 18 APR 1819 Sonderborg, Aabenraa-Sonderborg, Denmark
Death:
Burial:
Parents:
Father: LORENTZ LORENTZEN MOLLERSTEDT Family
Mother: ANNA MARIA NIELSEN

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 09-11-02 13:58

> [...]
> Forældre Lorentz Lorentzen Møllerstedt og Anna Maria Nielsdatter.
>
> Er der nogen i NG som kender noget til denne familie.

Iøvrigt kan jeg anbefale dig at søge bare på efternavnet Møllerstedt
www.familysearch.org/. Der er masser af hits, og du kan bl.a. finde din
Ane Cathrine's vielse - på hendes 23 års fødselsdag!
Familien strækker sig også til Sverige og Estland!

Mvh. Bodil.

Fra : Jan Schou Nielsen

Dato : 10-11-02 05:50

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3dcd05e6$0$50014$edfadb0f@dread13.news.tele.dk>...
> [...]
> Ane Cathrine's vielse - på hendes 23 års fødselsdag!
> Familien strækker sig også til Sverige og Estland!

Hej Bodil

Hvem er Lorentz Lorentzen Møllerstedts forældre hvis han stamme fra Sverige
til Estland?

Jan Schou Nielsen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 10-11-02 19:57

> [...]
>
> Hej Bodil
>
> Hvem er Lorentz Lorentzen Møllerstedts forældre hvis han stamme fra

Det har jeg da virkelig ingen anelse om.
Men der er da tætte forbindelser mellem
Estland og Sverige. Jeg har selv en ane,
der kom til Danmark under 30 årskrigen,
fra Letland, og blev her. Så den slags kan
sagtens ske.

Mvh. Bodil.