Oversigt over mobiltelefoner - hvor?
Fra : Olsen

Dato : 09-11-02 02:56

Nogen der har kendskab til et dansk eller udenlandsk (europæisk) site,
hvor man kan danne sig et overblik over, hvad der er af telefoner på
markedet. Gerne en med en database, hvor man kan opstille forskellige
features, hvorefter man bliver præsenteret for en række telefoner, der
opfylder kravene.
Jeg har prøvet Mobilsiden.dk - den er jo totalt out-of-date og fyldt med
huller. Hallo.dk har jeg også prøvet - den er også langt fra
fyldestgørende.

På forhånd tak

Olsen

Fra : Christian Poulsen