en seng til slægtsforsker nær Viborg Arkiv
Fra : erik

Dato : 09-11-02 01:38

Hej
Det lader ikke til, at jeg kan komme videre, ved bare at blive her i
Københavns nærhed. Jeg er nødsaget til at besøge Viborg Arkiv. Er der nogen
der kender til billige overnatningesteder nær Viborg Arkiv?

--
Erik
Denmark

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-11-02 06:51

Sat, 9 Nov 2002 01:38:05 +0100, skrev erik:

>Det lader ikke til, at jeg kan komme videre, ved bare at blive her i
>Københavns nærhed. Jeg er nødsaget til at besøge Viborg Arkiv. Er der nogen
>der kender til billige overnatningesteder nær Viborg Arkiv?

Anton Blåbjerg i Viborg har i tidligere årgange af "Hvem Forsker Hvad"
annonceret med overnatning. Han bor Fredensgade 38 - kun et par
hundrede meter fra arkivet. Om han gør det mere ved jeg ikke, men prøv
at ringe til ham på 86 61 04 36 (han bider ikke).

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : senta

Dato : 09-11-02 10:00

http://www.kandu.dk/

Fra : Svend Aage Mikkelsen

Dato : 10-11-02 00:40

Vandrehjemmet ligger nu ikke tæt på arkivet. Der er vel et par kilometre,
men der kører måske bus.

Svend Aage

Fra : senta

Dato : 10-11-02 10:16

"Svend Aage Mikkelsen" skrev d. 10-11-02 00:40 dette indlæg :

> Vandrehjemmet ligger nu ikke tæt på arkivet. Der er vel et par
kilometre,
> men der kører måske bus.

Svend Aage

Der er kun knap 30 minutters gang til Viborgs historiske centrum.
Senta

http://www.kandu.dk/

Fra : Alison & Jakob Hoffm~

Dato : 10-11-02 10:37

Viborgs vandrerhjem er vist nok af god kvalitet.

Der går ingen busser direkte fra vandrerhjemmet til centum, men rute 707 går
fra Gymnastikhøjskolen 2 gange i timen, det er ca. 3 minutters gang fra
vandrerhjemmet. Bussen standser på Trappetorvet, som ligger ca. 5 minutter
fra Landsarkivet.

http://www.vaft.dk/VAFThome.nsf/4f56ddb30931fa38c12568e0002e8e10/6b8a86f72df
12268c125694a0030b602/$FILE/rute%20707.gif

http://www.vaft.dk kan du se rute 700 - bybusserne i Viborg og der er et
kort med ruteføring også. Du er interesseret i rute 707.

Mvh Jakob

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 10-11-02 20:54

"erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> der kender til billige overnatningesteder nær Viborg Arkiv?

Jeg fik aldrig taget mig sammen til at bruge muligheden, men fra Viborg
TURISTBUREAU har jeg på et tidpunkt fået tilsendt en liste over private hjem
hvor man kunne få en overnatning til meget små penge.
mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 10-11-02 20:58

> [...]
nogen
> der kender til billige overnatningesteder nær Viborg Arkiv?

tilføjelse, kan ses på denne side under overnatninger.
http://www.viborg-egnen.dk/default.htm
mvh Kirsten

Fra : Steen Thomsen

Dato : 24-11-02 21:05

Jeg plejer at bruge hotellet Spar 10, som er en del af Køretekniosk
Anlæg. Det ligger ude ved Ringvejen mod V, med udsigt til bondemandens
marker, og der går bus fra dør til dør. Det er absolut rimeligt, og
kvaliteten er god.

De bedste hilsner
Steen Thomsen

Steen Thomsen http://www.danbbs.dk/~stst/