email -> sms World online
Fra : Nenad Dragic

Dato : 28-02-01 22:50

Hejsa

Hvad skal der stå efter @ fx.:"12345678@????.dk"?

På forhånd tak
Nenad

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-01 00:05

Nenad Dragic skrev:

>Hvad skal der stå efter @

@sms.tdm.dk [WOL bruger TDKs net]
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : Nenad Dragic

Dato : 28-02-01 23:19

Hej

Den modtager intet, der er nu gået 5min, normalt går der 3-5 sekunder....

Venter lige for at se hvad der sker.

Mvh
Nenad

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-01 00:33

Nenad Dragic skrev:

>Den modtager intet, der er nu gået 5min, normalt går der 3-5 sekunder....
>
>Venter lige for at se hvad der sker.

TDKs SMS-gateway har haft forstoppelse de sidste par dage :(

Fra : Erik Graversen

Dato : 01-03-01 01:12

> TDKs SMS-gateway har haft forstoppelse de sidste par dage :(

Nåeee! Så tror f....... at jeg ikke kan få noget til at funke

Jeg har siddet her rodet de sidste par time med at sende e-mails fra
mobilen og sende fra mit mail program til mobilen. Det virkede fint
sidst på eftermiddagen. Men nu...! Det er første gang at jeg roder med
sådan noget. Så jeg troede at jeg var kommet til at pille ved nogle
forkerte indstillinger.

Mvh,
--
Erik Graversen.