MS Windows
briani 27239
Problem med download
Fra : Erik O

Dato : 08-11-02 23:32

Når jeg prøver at downloade (med IE 5), popper følgende meddelelse op :
Plug-in fejl. Plug-innen blev ikke initialiseret korrekt.
Er der nogen, der kan lede mig på sporet af problemet ?

Jeg har uden held prøvet at genindstallere WIN 98.

På forhånd tak.
MVH
Erik

Fra : Edmund

Dato : 09-11-02 00:08

Erik O wrote:
> [...]
> Er der nogen, der kan lede mig på sporet af problemet ?
>
> Jeg har uden held prøvet at genindstallere WIN 98.

Gælder det alle downloads

Har du prøvet med IE 6
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp

Prøv evt. dk.edb.internet.software.browser

--
Mvh Edmund

Fra : Erik O

Dato : 09-11-02 00:26

> Gælder det alle downloads

Nej, jeg kan feks. downloade og streame fra mp3.com uden problemer. På andre
sider kan jeg kun downloade ved højreklik/Gem destination som...

> Har du prøvet med IE 6
> http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp

Nej, men det tror jeg, jeg vil prøve.

> Prøv evt. dk.edb.internet.software.browser

Det vil jeg også prøve .

Takker mange gange for hjælpen.

MVH
Erik

Fra : Erik O

Dato : 09-11-02 00:31

> Nej, men det tror jeg, jeg vil prøve.

Aargh! Kunne ikke downloade IE 6. Samme plug-in fejlmeddelelse.

Fra : Erik O

Dato : 09-11-02 00:35

Erik O <dsl71479@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aqhhfg$sg5$1@news.cybercity.dk...

> Aargh! Kunne ikke downloade IE 6. Samme plug-in fejlmeddelelse.

Nå, det gik alligevel med højreklik osv. Det er vist ved at være sengetid

Fra : Edmund

Dato : 09-11-02 00:42

Erik O wrote:

> Aargh! Kunne ikke downloade IE 6. Samme plug-in fejlmeddelelse.

Hvad med højreklik gem som

Hvad med internet sikkerhed, har du ændret på det, prøv at ændre det til
mellem.

Har du ikke en cd fra et komputerblad med IE 5.5 eller 6

Hvis du har installeret IE efter at du har installeret win98, kan du
vist reparere IE inde i tilføj / fjernprogrammer.

Er det Win98SE du har, er det med IE 5

--
Mvh Edmund

Fra : Erik O

Dato : 09-11-02 01:27

> [...]
>
> Hvis du har installeret IE efter at du har installeret win98, kan du
> vist reparere IE inde i tilføj / fjernprogrammer.

Hej Edmund,

IE6 reagerede lidt anderledes end IE5, dvs. fejlmeddelelsen dukkede ikke op.
Jeg kan stadig ikke downloade ved klik på linket, men nu kan jeg i det
mindste højreklikke osv.
Det hjalp ikke at nedsætte sikkerheden.
Men tusind tak for hjælpen. Jeg fik hentet de filer, jeg skulle bruge og
samtidig (omsider) opgraderet IE.

MVH
Erik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-02 01:47

"Erik O" <dsl71479@vip.cybercity.dk> skrev :

>Men tusind tak for hjælpen. Jeg fik hentet de filer, jeg skulle bruge og
>samtidig (omsider) opgraderet IE.

Så mangler du blot at opgradere IE/OE med sp1, der lukker nogen
ret alvorlige sikkerhedshuller.