Mangler i FT-1803 og 1845
Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 08-11-02 22:58

I de fortsatte bestrøbelser på at få afsluttet indtastningen af
FT-1845 for det nuværende Danmark og FT-1803 for Slesvig kommer her en
opdateret liste med de ledige sogne. Læg især mærke til at en stribe
sogne i det nordlige Sjælland atter er blevet ledige. Lige nu mangler
der indtastere til følgende:

FT-1845
Københavns amt: Øster kvarter, Sengeløse

Frederiksborg amt: Tikøb, Vejby, Valby, Søborg, Nøddebo, Lynge,
Gørløse

Tønder amt: Tønder købstad, Burkal, Bylderup, Hostrup, Højst, Ravsted,
Tinglev, Abild, Brede, Daler, Døstrup, Emmerlev, Hjerpsted, Højer
(slesvigske del), Løgumkloster, Mjolden, Møgeltønder, Nørre Løgum,
Randerup, Sdr. Skast, Visby, Ubjerg

Aabenraa amt: Adsbøl, Bov, Gråsten, Holbøl, Kliplev, Kværs, Rinkenæs,
Uge, Varnæs, Bjolderup, Hjordkær, Løjt, Rise, Bedsted

Sønderborg amt: Sønderborg købstad, Kegnæs, Lysabild, Broager, Dybbøl,
Sottrup

FT-1803
Ahrentoft, Braderup, Dagebüll, Deezbüll, Emmesbüll, Enge, Fahrentoft,
Galmesbüll, Hattstedt, Horsbüll, Humptrum, Karlum, Klanxbüll,
Klixbüll, Ladelund, Leck, Lindholm, Neukirchen, Niebüll, Risum,
Rödenäs, St. Nicolai (Föhr). Stedesand, Süderlügum
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 09-11-02 22:30

On Fri, 08 Nov 2002 22:58:26 +0100, Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
wrote:

> [...]
>Klixbüll, Ladelund, Leck, Lindholm, Neukirchen, Niebüll, Risum,
>Rödenäs, St. Nicolai (Föhr). Stedesand, Süderlügum

Hvis nogen skulle have lyst til at kigge på ovenstående; men måske
ikke lige ved, hvordan sådan en sydslesvigsk 1803 kan se ud, så har
jeg som eksempel indscannet mikrokortet for Hattstedt sogn og lagt det
på:

http://www.geocities.com/hattstedt1803/

Læseligheden er "varierende" - sidste halvdel er bedre end første; men
hvis man tager mikrokortet til hjælp, tror jeg det hele er læseligt.

Håber nogen får lyst.

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 12-11-02 15:29

wrote:

>FT-1845
>Københavns amt: Øster kvarter, Sengeløse
>
>Frederiksborg amt: Tikøb, Vejby, Valby, Søborg, Nøddebo, Lynge,
>Gørløse

Sengeløse og alle de ledige sogne i Frederiksborg amt er nu igen
reserveret. Samtidig er Holstebro Købstad blevet færdig. Det betyder
at hele Ringkøbing amt nu er afleveret.