Battlefield 1942
Fra : MaRk

Dato : 08-11-02 23:08

Hej

Jeg har købt dette spil, og det er sgu fedt!!
Men jeg har lige nogle spørgsmål:

Hvordan hejser jeg flaget??

Hvordan hopper jeg ud af flyet med falskærm på??

Hvordan lægger jeg mig ned??

Mvh
MaRk

Fra : bianca

Dato : 09-11-02 10:09

"MaRk" skrev d. 08-11-02 23:08 dette indlæg :
> [...]
> Men jeg har lige nogle spørgsmål:
>
> Hvordan hejser jeg flaget??
>
> Hvordan hopper jeg ud af flyet med falskærm på??

Hejsa med dig!

Hvordan hejser du flaget??
Når du kommer i nærheden af flaget, viser den sig i en ring, jeg mener
det er i højre side, du skal bare blive i nærheden af flagstangen indtil
den sig at punktet er overtaget!

Den med flyet ved jeg ikke lige noget om men kig under "optiens", så ved
du også hvordan du ligger dig ned og kan ændre det til lige de taster du
vil have!

Held og lykke med spillet!

http://www.kandu.dk/

Fra : Filip Larsen

Dato : 09-11-02 10:17

"MaRk" skrev

> Hvordan hejser jeg flaget??

Når du kommer i nærheden af en udpost der ikke bærer din sides flag vil der
komme et lille neutralt flag til syne øverst til højre på din skærm. Hvis
flaget før var
fjentligt bliver det altså neutralt (lig med intet flag) med det samme du
kommer tæt nok på. Du skal nu blot blive i nærheden af udposten længe nok
til at din sides flag bliver hejst (ca. 10 sekunder). Hvis der ud over dig
også er fjentlige styrker i nærheden forbliver flaget dog neutralt indtil
kun den ene side dominerer.

> Hvordan hopper jeg ud af flyet med falskærm på??

Du forlader bare flyet som du forlader ethvert andet fartøj og derefter
udløser du din faldskærm. Tasterne for disse to ting er de første to man kan
konfigurere under options/controls/common.

> Hvordan lægger jeg mig ned??

Jeg anbefaler at du kigger i manualen eller under options/controls i
programmet.

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>