Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder på www.atol.dk
Fra : Morten Larsen

Dato : 08-11-02 23:09

Hej

Jeg har tilføjet nogle billeder på min hjemmeside, deriblandt nogle få
undervandsbilleder fra Honduras.

Alle undervandsbillederne er taget med et lejet kompaktkamera med indbygget
blitz og hele to betjeningsknapper, on/off og udløseren. Dette resulterede
da også i, at kun ca. 1 billede per rulle film ikke havde backscratter
(reflekterende lys fra partikler i vandet), det var selvfølgelig ikke
fotografen der var noget galt med.

Jeg ville blive glad hvis I ville komme med jeres kritik til billederne.

Se www.atol.us

Mvh

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-11-02 00:34

Jeg beklager det er selvfølgelig www.atol.us

Mvh
Morten

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-11-02 09:26

"Morten Larsen" <mla@atol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg beklager det er selvfølgelig www.atol.us

Er det mig der er gået glip af en mail, for jeg syndes at det er samme side
du henviser til....
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-11-02 10:59

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Er det mig der er gået glip af en mail, for jeg syndes at det er samme
> [...]

Nej, jeg har bare skrevet forkert i subject.
Mvh
Morten