Et lille vuf...
Fra : Ann K.

Dato : 08-11-02 23:02

Ja - nu vov'ver jeg lige et knurhår herinde... Sagen er det der lille
rødhårede kræ "Efter-Aske-Tøffe" som flyttede ind her for nogle måneder
siden!
I starten hvæsede og brølede den lige så snart den så mig - men nu er
det heldigvis længe siden Den er også vældig sød til at vaske mine
lange hår bag ørerne og mine øjne... og så _er_ det altså noget så
hyggeligt at smide Ann væk fra hendes stol, for at vi kan komme til at
ligge i bunke!
Manden bruger _min_ klikker for at lege med den mærkelige hund, og jeg
får altid noget af dens guf... og så leger vi en masse fangelege -
skøøøønt!
MEN... for der er skam et men... hvordan lærer man sådan én at MIN
MADSKÅL (og dens indhold) ER MIN???? Jeg er træt af at den altid når
først hen til skålen, og at jeg så er nødt til at stå og vente - jeg
kunne nemlig ikke finde på at jage nogen væk! Men det gør den! ;-(...
Når jeg får mad i skålen så er det altid noget ekstra godt, og jeg ville
da også gerne dele... men næ, nej - det vil "Efter-Aske-Tøffe" ikke, hun
æder næsten det hele selv! Og dét synes jeg altså er tarveligt....
Så har I nogen gode råd??

Et venligt vuf fra hunden Dise.

Fra : Leyna

Dato : 09-11-02 10:49

On Fri, 8 Nov 2002 23:02:20 +0100, "Ann K." <tsars@os.dk> wrote:

> [...]
>først hen til skålen, og at jeg så er nødt til at stå og vente - jeg
>kunne nemlig ikke finde på at jage nogen væk! Men det gør den! ;-(...

Jeg ved ikke om de er "den rigtige" løsning jeg har valgt, men jeg
fodrer mine katte hvor hunden ikke kan nå, og også gerne hvor de kan
være helt i fred mens de spiser. Altså hvor man lige kan lukke døren
og give dem lidt madro.
Nu enes min hund og mine katte altså heller ikke nær så godt som dine
åbenbart gør. Den ene kat er hunden tyggedyr (mener hunden) og den
anden er bare en der er sjov at jagte.
Men du kan jo også prøve at træne "min" og "din" med hunden. Det
skulle kunne lade sig gøre, og så skulle du være ude over det problem.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pia J

Dato : 09-11-02 11:05

Leyna - det er katten som spiser hundens mad... :)

Staakkels lille Dise...

:Pia

Fra : Leyna

Dato : 09-11-02 11:59

On Sat, 9 Nov 2002 11:04:40 +0100, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Leyna - det er katten som spiser hundens mad... :)

Hahaha... Og ups... Den havde jeg da bare fået vendt helt på hovedet.
*Sorry*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-11-02 21:52

"Ann K." <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:aqhc9c$90g$1@sunsite.dk...

> Så har I nogen gode råd??

Stakkels Dise.......
Kan du ikke snige dig til at sætte hende monstret i DBA
Online under "Bortgives" ?

--
Helle
DK Tick-Tag