Et mærkeligt problem
Fra : Peter

Dato : 08-11-02 23:03

Hej

Jeg har opdaget en mærkeligt problem. Er der en eller anden, der vil kigge
nærmere på HTML-koden, for at hjælpe mig til at rette problemet!

Der er 2 links på siden og understregningen på linkene "blinker" og
"forsvinder" når man fører musen henover teksten . Hvad er der galt?

Det er kun i Opera browseren!

http://www.morgenmusikken.dk/sange.htm

m.v.h.

Peter

Fra : RJ

Dato : 08-11-02 23:16

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er 2 links på siden og understregningen på linkene "blinker" og
> "forsvinder" når man fører musen henover teksten . Hvad er der galt?

Hmm, kan ikke lige se hvorfor, men prøv at sætte : text-decoration:
underline; ind i dit a-style:

text-decoration:underline;}

MVH
RJ
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.etrix.dk www.rojo.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 08-11-02 23:24

"Peter" <petit@mobil.dk> writes:

> Der er 2 links på siden og understregningen på linkene "blinker" og
> "forsvinder" når man fører musen henover teksten . Hvad er der galt?
>
> Det er kun i Opera browseren!

Jeg kan ikke lige sige hvorfor, men det forsvinder hvis man fjerner
den <style> der står i <head>. Den gør alligevel ikke noget.
Man kunne også bare tilføje text-decoration:underline.

Det første jeg vil foreslå er dog at køre det hele igennem W3C's
validator:
<URL:http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.morgenmusikken.dk%2Fsange.htm&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline>

/L