Usprintningsproblemer + tabeller
Fra : Peter

Dato : 08-11-02 22:56

Hej

Er det et "almindeligt" at få problemer når en side er bygget op i en tabel?
Kan jeg få en eller anden i NG som vil se på min HTML-kode, vil det være
fint.
Når jeg skal printe denne side ud på en HP LaserJet 2100 bliver venstre
spalte meget smal, mens højre spalte er OK!
Vær venlig at fortælle mig hvad problemet er.
Tak.

PS: Browseren er IE / Win 98

http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm

m.v.h.

Peter

Fra : jopa

Dato : 08-11-02 23:44

"Peter" skrev bla...
> Når jeg skal printe denne side ud på en HP LaserJet 2100 bliver venstre
> spalte meget smal, mens højre spalte er OK!
> Vær venlig at fortælle mig hvad problemet er.

Nu er det godt nok snart lang tid siden jeg har leget med tabeller, men kan
se at du har sat bredden på din tabel til 648px
Har du forsøgt at definere størrelsen af dine 2 celler i px feks 324px hver.
Altså <td valign=top width="324">
Ved ikke om det kan hjælpe.

--

jopa