MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP tema til Win ME
Fra : Brian E

Dato : 08-11-02 22:42

Hejsa

Findes der et lille komplet program, der omdanner hele den grafiske
brugerflade (eller så meget som muligt) i Win ME til Win XP istedet ?

Altså sådan at istedet for standard ME ikoner, får man istedet XP
ikoner.....

Hilsen Brian

Fra : Skyman

Dato : 09-11-02 09:01

Prøv at kig i dk.binaer (XP Look til 98/me

Jeg ved ikke om det er det du søger, men det er da et forsøg værd.

Skyman.

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 09-11-02 11:19

Prøv Talisman, som kan få dit OS til at ligne hvilket som helst andet OS.

Vh,
OFUK

Fra : Brian E

Dato : 09-11-02 16:36

Hejsa

Nu har jeg prøvet at hente begge to, så vil jeg prøve mig lidt frem med
dem....

Tak for hjælpen

Hilsen Brian