Tower Of Power - Prøv lige at høre engang
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-02 22:10

For noget tid siden da jeg havde spillet klaver på et plejehjem, blev
jeg kørt hjem af min musiklærer som spurgte om vi ikke skulle høre
noget "voksenmusik". Han satte I Got to Groove med Tower of Power på
og jeg blev helt opslugt af det. TOP har eksisteret siden 1968 og
spiller noget der bedst kan betegnes som soul funk. Prøv lige at tage
en lytter på:

http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver/SID=1390329656/pagename=/RP/CDN/FIND/discography.html/ArtistID=TOWER+OF+POWER

Prøv at høre deres live album fra 1998 der hedder Soul Vaccination. 30
år efter de startede sparker de stadig lige så meget (måske endda
mere) røv end da de startede.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-11-02 23:12

Johannes Claisen wrote:

> noget "voksenmusik". Han satte I Got to Groove med Tower of Power på
> og jeg blev helt opslugt af det. TOP har eksisteret siden 1968 og
> spiller noget der bedst kan betegnes som soul funk. Prøv lige at tage

Hmmm, gad vide, om det er samme Tower of Power som Frank Zappa sang om i
Bobby Brown...

> mere) røv end da de startede.

.... åbenbart, AV!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : K.Bornak

Dato : 08-11-02 23:29

Er der nogen der kender en god sangerinde . Vi er et danseorkester i
Hillerød der mangler en - helst over 25 år!

Kaya

Fra : Ricki

Dato : 09-11-02 12:00

Kære Johannes,

Velkommen i klubben af "Musik"-elskere. Tower of Power er vel nok en
institution indenfor musikbrancen, og har været det i rigtigt mange år. De
har bl.a. udgivet et album der er indspillet i sun-studiet i kbh. Pladen
hedder TOP og indeholder bl.a. klassikeren "Credit". Tower of Power optræder
jævnligt i DK, så der skulle være mulighed for at du kan få manifesteret din
opfattelse af rigtig musik ved at ta' til een af deres koncerter. Kig evt.
på deres hjemmeside www.bumpcity.com

Med venlig hilsen
Ricki ( stor funkfan, og stor fan af bassisten Francis Rocco Prestia )