gennemsnitsvægten
Fra : Rikke Pedersen

Dato : 08-11-02 21:39

hej

hvad er gennemsnitsvægten på en pige på 2 måneder ca??

venlig hilsen Rikke Pedersen

Fra : Kat

Dato : 08-11-02 23:24

"Rikke Pedersen" skrev:
> hej
>
> hvad er gennemsnitsvægten på en pige på 2 måneder ca??

Jeg sidder her med en vægtkurve for drenge (de kan vel ikke være så
meget anderledes!?).
Minimumvægten for en 2 måneders dreng er 4 kg, og max. er 6,6 kg.
--
Kat
---

Fra : Britta Larsen

Dato : 09-11-02 01:25

det er vel alt afhænig af hvornår barnet er ført.... til tiden eller
præmatur så svinger vægten altså meget

Fra : Nyberg

Dato : 09-11-02 13:03

Min søn var meget lille da han belv født 2820g - selv om han er født til
tiden - men da han var ca. mrd. vejede han 4200 g.
Men børn er jo forskellige - men jeg vil nu sige bare de trirves så er
vægten ligegyldig!

Kh
Malou

Kat <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dcc389d$0$136$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 09-11-02 09:06

Hej Rikke

On Fri, 8 Nov 2002 21:38:45 +0100, "Rikke Pedersen"
<Rikke1973@hotmail.com> wrote:

>hej
>
>hvad er gennemsnitsvægten på en pige på 2 måneder ca??

Prøv netdoktor

http://community.netdoktor.com/ccs/dk/pregnancy/coping/wellbeing/article.jsp?articleIdent=dk.pregnancy.coping.wellbeing.dk_pregnancy_xmlarticle_000852

Hvis linket er forlangt så skal du bare ind på netdoktor, bany og børn
der er så vægt på både drenge og piger

MVH

Winnie
Med venlig hilsen