Nu med nye planer om kattehold
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 08-11-02 21:11

   Linket her beskriver lidt om dyrlægeforeningens holdning til
det at have kat - og ansvaret i forbindelse hermed....
   Lækkert nok - men hvad koster en hundeansvarsforsikring
egentlig? (Det ku gi et prej om prisen på en katte-ditto)'

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Stine Frandsen

Dato : 08-11-02 21:43

Prisen afhænger af hvilket selskab du bruger
Men ligger ca. 200,-kr. - 300,- kr om året. kan være lidt dyrere hvis du
skal have figurant dækning men det kræves jo næppe til en kat *GGG*
Stine

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g6osuo4ejju346fijh47oplp1l67ardpb@4ax.com...

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 09-11-02 12:38

> Men ligger ca. 200,-kr. - 300,- kr om året. kan være lidt dyrere hvis du
> skal have figurant dækning men det kræves jo næppe til en kat *GGG*

Hvad er figurant dækning?

Mvh
Vibeke

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 09-11-02 13:51

On Sat, 9 Nov 2002 12:37:45 +0100, "Vibeke Jørgensen"
<vibeke1@hotmail.com> wrote:

>Hvad er figurant dækning?

   Figuranter er sådan nogen som hundene blandt andet skal søge
efter og sådan noget til hundetræning - eller som hundene skal løbe
hen til og gø ad og hvad har vi..... Så vidt jeg da ved :)

Fra : Leyna

Dato : 08-11-02 21:39

On Fri, 08 Nov 2002 21:10:50 +0100, Trine Stubbe Teglbjærg
<snoe@nospam.dk> wrote:

> [...]
>   Lækkert nok - men hvad koster en hundeansvarsforsikring
>egentlig? (Det ku gi et prej om prisen på en katte-ditto)'

Jeg mener at en hundeansvarsforsikring ligger på ca. 150 kr om året.
Jeg er ikke helt sikker, for jeg har selv måtte tegne en udvidet
forsikring på min hund, da vi går til træning, men det er i hvert fald
i den prisklasse. Det kan vist ikke slå budgettet i stykker.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk