guns n roses
Fra : simon

Dato : 08-11-02 20:12

Hej NG

Jeg vil høre om der er nogen af jer der ved om Guns n Roses nye album er på
vej. Jeg ved at de giver koncerter i USA men ingen ved hvornår deres album
kommer.Jeg har været på deres hjemmeside men fandt intet.

Hilsen Tina

Fra : Søren Blom

Dato : 08-11-02 20:28

"simon" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev
> Jeg vil høre om der er nogen af jer der ved om Guns n Roses nye album er

> vej.

Prøv at kik lidt tilbage i gruppen her. Der er noget med at gruppen er gået
i opløsning og er opstået med et nyt navn, da Axel Rose ikke er med længere.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-11-02 21:25

Søren Blom skrev:

> [...]
> i opløsning og er opstået med et nyt navn, da Axel Rose ikke er med længere.

Iflg. Billboard er der vist kun tale om, at Axl har svært ved at finde
vej fra lufthavnen til koncertstedet... ;)
http://www.billboard.com/billboard/daily/article_display.jsp?vnu_content_id=1757666

hvm

Fra : CybaMerc

Dato : 09-11-02 10:09

A long time ago in a galaxy far, far away....
Søren Blom wrote:

>Prøv at kik lidt tilbage i gruppen her. Der er noget med at gruppen er gået
>i opløsning og er opstået med et nyt navn, da Axel Rose ikke er med længere.

Guns 'N Roses er genopstået med Axl Rose som eneste tilbageværende
medlem af den gamle gruppe.

Derudover er resten af det gamle Guns 'N Roses gået sammen om at skabe
en ny gruppe.

Fra : Steen

Dato : 10-11-02 17:47

Det er vel egentligt lidt synd, at gendanne G&R - Slash's Snakepit fik
desværre aldrig et større gennembrud, selv om især gruppens 2. plade er på
højde med G&R i velmagtsdagene.

Steen

_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
Email minus .com
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

Carpe Diem - Seize the Day

Carpe Cerevisi - Seize the Beer

Carpe Castorum - Seize the Beaver

"simon" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
: Hej NG
:

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 28-11-02 14:59

Hej Tina,

Nu ved jeg ikke hvilken hjemmeside, du refererer til, men jeg følger
begivenhederne fra www.lostrose.com, der vedligeholdes af en gut, som er en
ægte GN'R fan Det kan klart anbefales at gå derhen og klikke lidt rundt!

Hilsen Jaxe