MS Windows
briani 27239
Geninstalation af XP
Fra : jenschrmunk

Dato : 08-11-02 20:10

Er der mon nogen der ved hvordan man geninstalerer XP pro.
Jeg har flere gange haft problemer med en manglende eller beskadiget fil
under opstart.
XP foreslår at prøve at reparere ved hjælp af cd`en, vælp reparer i det
første skærmbillede, men det virker ikke, jeg er nødt til at formatere
og instalere på ny.
Genoprettelses konsolen er ikke til noget, jeg har prøvet med chkdsk /r
, det tager en farlig til og det hjælper ingenting, efter genstart får
jeg stadig samme fejl i en sort skærm.
MVH

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 08-11-02 20:18

"jenschrmunk" <jenschrmunk.news@kandu.dk> skrev
> Er der mon nogen der ved hvordan man geninstalerer XP pro.

kør en F-disk på din maskine formatere derefter og installere Windows, sæt
din computer til at Boote på CDen, så går det uden problemer.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 20:23

> [...]
> Genoprettelses konsolen er ikke til noget, jeg har prøvet med chkdsk /r
> , det tager en farlig til og det hjælper ingenting, efter genstart får

Start PC'en op, fra windoze sætter du cd'en i, vælger install -> upgrade
På den måde mister du ingen data, og slipper for en format C:

**TwN**