TTT's længde?
Fra : Taba

Dato : 08-11-02 18:58

Nogen der har noget info ang. subj.?
Har kigget lidt på imdb, men der står ikke nogen "runtime" (endnu)...

//Taba

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-11-02 19:29

Taba wrote:

> Nogen der har noget info ang. subj.?
> Har kigget lidt på imdb, men der står ikke nogen "runtime" (endnu)...

Det er ikke sikkert at de ved det endnu. Kopierne er ikke begyndt at
blive lavet på filmlaboratorierne endnu og det vil de ikke blive før om
en uges tid så Jackson har stadig lidt tid til at redigere.

Tenz.

Fra : Soyo

Dato : 08-11-02 19:30

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> wrote in news:qVSy9.6067$oC3.1008021
@news010.worldonline.dk:

> Nogen der har noget info ang. subj.?
> Har kigget lidt på imdb, men der står ikke nogen "runtime" (endnu)...
>
> //Taba

Den er vist stadig ikke klippet færdig, så den endelige længde er ikke
fastlagt endnu.

Mvh
Oliver

Fra : Taba

Dato : 08-11-02 21:17

Ok, tak for svarene....
Troede at nu hvor forsalget var fastlagt (og startet) så vidste man hvad
længden af filmen skulle være.. men åbenbart ikke

//Taba

Fra : DrJack

Dato : 08-11-02 21:34

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har noget info ang. subj.?
> Har kigget lidt på imdb, men der står ikke nogen "runtime" (endnu)...
>
> //Taba

Iflg New Line kommer filmen til at ligge tæt på 2t59min (1min længere end
FOTR), men PJ piller stadig ved introen, og rulleteksterne er heller ikke
helt på plads.

mvh

Christian Rønnow

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 08-11-02 22:26

"DrJack" <christian.hansen@bio.egmont.com> wrote in message

> [...]
> FOTR), men PJ piller stadig ved introen, og rulleteksterne er heller ikke

Derfor kendes censuren heller ikke endnu, men hvis den bliver ligesom
etteren bliver den tilladt over 11 år.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Per

Dato : 08-11-02 22:43

In article <qVSy9.6067$oC3.1008021@news010.worldonline.dk>,
famtabaREMOVE@tiscali.dk says...
> Nogen der har noget info ang. subj.?
> Har kigget lidt på imdb, men der står ikke nogen "runtime" (endnu)...

Der står der i mod, at filmen ikke er redigeret færdig endnu ... :)

Fra : Taba

Dato : 09-11-02 01:10

> Der står der i mod, at filmen ikke er redigeret færdig endnu ... :)

På imdb? Det kan jeg ikke lige se... et hint ville være dejligt

//Taba

Fra : Michael Westi

Dato : 09-11-02 03:23

Uden at hænge mig helt op på det, har jeg hørt en fugl(inden for
biografbranchen) synge om 185 min.

Men igen, det er rygter!!!!

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Taba <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qVSy9.6067$oC3.1008021@news010.worldonline.dk...