FP Extensions hos Web10
Fra : pizzaman

Dato : 08-11-02 18:40

Jeg fik en mail fra dem om at Extensions er slået til, men da jeg prøver at
lave en tæller og uploade den til index-siden i FP2002, siger FP at der
ingen Extensions er...hvad sker der? kunne det tænkes, at der er forskel på
Ext. 2000 og 2002?

Jeg har læst om et lignende problem postet før, men det hjælper mig ikke
helt. Jeg bruger ingen frames og ingen fancy stuff i det hele taget.

Det skal siges, at jeg kører webstedet fra en mappe indenfor mit webhotel,
da jeg agter at bruge hotellet til flere websteder (ikke lavet endnu). Har
det mon noget at gøre med, at når man logger ind på hotellet, kommer man ind
til 3 genveje, hvorefter man skal dybere ind for at komme hen til det sted
hvor man skal placere webstedet?

Nogen bud? På forhånd tak.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 08-11-02 21:12

"pizzaman" <langenaese@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

ind
> til 3 genveje, hvorefter man skal dybere ind for at komme hen til det sted

Med anvendelsen af Udgivelse af web-sted til et webhotel med FP extensions
får man ikke muligheden for at "gå dybere ind". Du har antageligt brugt FTP,
hvilket ikke giver den ønskede virkning.

I adressefeltet i udgivdialogboxen skal adressen til dit webhotel indledes
med http://

mvh
Ulrik

Fra : pizzaman

Dato : 08-11-02 23:21

Fantastisk! Det virkede! Tak, Ulrik, jeg var ved at gå ned psykisk fordi jeg
skrev ftp i stedet for http.

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 08-11-02 23:12

> [...]

ind
> til 3 genveje, hvorefter man skal dybere ind for at komme hen til det sted

Jeg har et webhotel med FP-Extensions, og da jeg oploadede noget og slettede
noget med FTP..ødelagde jeg det, men de lagde det så ind igen.
Men jeg har lavet en mappe *TEST* som en undermappe.
Jeg har så lavet nogle sider også med formularer som kun virker med
FP-Extensions, og de virker altså udmærket selvom jeg direkte kun oploader
til denne undermappe.
Jeg kan sende dig link til denne side hvis din emailaddresse virker? jeg vil
ikke smide linket her da siderne kun er på teststadiet lige nu...
mvh Kirsten

Fra : pizzaman

Dato : 09-11-02 10:48

Behøves ikke tak, problemet er klaret.