MS Windows
briani 27239
RE:Aspi
Fra : Roger.

Dato : 08-11-02 18:26

Jeg har enda trøbbel med aspi dette får jeg beskjed om etter at jeg har
kjørt aspi 4all.
0xEB - ASPI is properly installed,but it is unable to initialize.It is
uncertain what caused the failure (0x%02X).
Så min Plextor vil ikke brenne noen ting I menyen til plextool står
dette.wnaspi32.dll. Not used by Plex Tool. Description. ASPI For
Win32(95/NT)DLL Version 4,60 (1021) Company Adaptec.

Er det ikke noe som er feil her WIN 95/NT???kan man slette all aspi noen
plass for så å legge alt in på nytt

Mvh Roger

Fra : Roger.

Dato : 08-11-02 18:28

> [...]