MS Windows
briani 27239
Reparation af XP pro
Fra : Olsen

Dato : 08-11-02 18:16

Hvordan reparerer jeg bedst XP pro?

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 18:21

Jo ser du....... det gøres ved at råbe pik ud ad dit vindue......!
Nej selvfølig ikke jeg pjatter bare...!
Det kommer helt an på hvorfor den skal repereres...? hvad er der sket / Hvad
er der galt???

**TwN**

Fra : Olsen

Dato : 08-11-02 20:04

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kommer helt an på hvorfor den skal repereres...? hvad er der sket /
Hvad
> er der galt???

Jeg skrev et indlæg lige før:

Jeg indlæste nogle opdateringer fra Updates hvorefter mit grafikkort, Radeon
7200 64mb, totalt stod af. Jeg har prøvet at hente de nyeste, men de kan
vist kun køre under servicepack 1, som jeg ikke har.
Så fandt jeg en ældre driver (2.11.15.0), men også den giver problemer,
nemlig:
i Enhedshåndtering er fejlen Kode 10 efterfulgt af : Unable to get CDS card
number.

Har også prøvet driver fra installationscd'en, men det var det samme.

Ellers fungerer alt andet ok.

Jeg har slettet de sidste MS opdateringer igen, men dette hjalp ikke.

Hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 20:26

> [...]
> nemlig:
> i Enhedshåndtering er fejlen Kode 10 efterfulgt af : Unable to get CDS

Har du ikke et andet grafik kort?
hvis ja, så prøv at uninstall dit Radeon 7200, luk PC'en, byt kort, og start
op igen...
Bagefter uninstaller du det andet, lukker, bytter, og starter op igen...
En lille untested teori jeg har... Det skader vel ikke at prøve?

**TwN**

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 08-11-02 18:31

Format C:

/thomas

Fra : Olsen

Dato : 08-11-02 20:01

"Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> Format C:

Jeg vil ikke formatere den.

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 08-11-02 20:27

Jeg svarede på dit spørgsmål.

/thomas

Fra : Olsen

Dato : 08-11-02 22:23

Nej du gjorde ikke. Du spildte min og andres tid.