Hmmm.. interessant.
Fra : Stig Johansen

Dato : 08-11-02 15:08

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-11-02 15:14

Stig Johansen wrote:

Det havde været mere interessant, hvis du havde skrevet lidt om, hvad
artiklen handler om, og hvorfor du finder den interessant.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-11-02 17:04

Kim Ludvigsen skrev:

>Det havde været mere interessant, hvis du havde skrevet lidt om, hvad
>artiklen handler om, og hvorfor du finder den interessant.

Enig.

Den påstår at Jubii påstår at vi står på nakken af hinanden for
at komme til at betale for nettjenester. Men heldigvis har Valus
lige smidt en skruenøgle i maskineriet, og det skal de da have
tak for.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-11-02 18:00

Bertel Lund Hansen wrote:

> Den påstår at Jubii påstår at vi står på nakken af hinanden for
> at komme til at betale for nettjenester.

Samme Jubii som - hvis min hukommelse ikke snyder mig - havde meget
større succes med Jubii Nation end forventet, og som nu, hvor Jubii
Nation er lukket, har meget større succes med enkelt-tjenesterne end
forventet.

> Men heldigvis har Valus
> lige smidt en skruenøgle i maskineriet, og det skal de da have
> tak for.

Jeg tror ikke Valus-sagen ændrer meget på henholdsvis succes/fiasko for
betalingstjenester. Artiklen i Politiken berører forøvrigt slet ikke
sikkerhedsspørgsmålet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Stig Johansen

Dato : 09-11-02 06:52

Hej.

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Enig.

Undskyld.
Jeg synes det på et eller andet plan er interessant, at næsten hver anden
netbruger 'stoler' på Valus - eller gør de?

--

Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-11-02 08:30

Stig Johansen skrev:

>Jeg synes det på et eller andet plan er interessant, at næsten hver anden
>netbruger 'stoler' på Valus - eller gør de?

Det er der vel ikke taget stilling til i undersøgelsen?

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-11-02 08:46

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det er der vel ikke taget stilling til i undersøgelsen?

Det ser i hvert fald ikke umiddelbart sådan ud. Jeg tror nu heller ikke,
det havde gjort den store forskel. Mit gæt er, at hr. og fru Hansen
næppe kender valus, og hvis de gør, så har de i hvert fald ikke hørt
noget om, at der er/har været sikkerhedsproblemer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Stig Johansen

Dato : 10-11-02 04:47

> Det er der vel ikke taget stilling til i undersøgelsen?

Bertel, du er sku' da rimelig intelligent.
Bemærk ordvalget 'på et eller andet plan'. Jeg ved da godt, at hr. og fru
Hansen, som Kim skriver, ikke kender Valus. Jeg tænker mere på fremtiden,
hvor det risikerer at blive dagligdag, at udrulle utestede, usikre systemer
osv..
Problemet er vel, at hr. og fru Hansen ikke har en jordisk chance for at
vide, om de er i 'trygge' hænder. Eller bliver lokket med en URL, der, uden
at de ved det, tømmer deres 'bankbog'.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 10-11-02 16:23

Stig Johansen skrev:

> Problemet er vel, at hr. og fru Hansen ikke har en jordisk chance for
> at vide, om de er i 'trygge' hænder. Eller bliver lokket med en URL,
> der, uden at de ved det, tømmer deres 'bankbog'.

Det får Hr og Fru Hansen nok heller ikke en chance for at kunne bedømme,
førend deres PC-kørekort er opgraderet til at være et "Stealth" intergalak-
tisk RumRaket-PC-kørekort.

Man lærer bl.a. om "udvidet brug af Internettet, herunder hjemmesider." på
mini-truckerudgaven af PC-kørekortet:

--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >