Musical afsnit af "Buffy - the vampire sla~
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 08-11-02 14:11

Hej med jer

Jeg sad i søndags med mine tømmermænd og så et afsnit af Buffy. Det var
noget med en musikdæmon der var dukket op. Det resulterede så I at alle og
enhver begyndte at danse og synge når de skulle sige noget vigtigt. Er der
nogen der ved hvor man kan få fat i musikken til dette afsnit? Eller evt,
hele afsnittet på video.

/Morten

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 08-11-02 17:00

Således skrev "Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> i
dk.kultur.musik Fri, 8 Nov 2002 14:10:49 +0100:

>Er der nogen der ved hvor man kan få fat i musikken til dette afsnit?

<http://www3.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=3251>

for £8.99, portofrit.

>Eller evt, hele afsnittet på video.

<http://www.blackstar.co.uk> sælger Buffy på DVD og video, men det er
kun hele bokssæt.

Prøv evt. at spørg i <news:dk.medier.tv>
(eller <news:dk.marked.privat.tv+video> måske?) om der er nogen, der
har optaget den i søndags, som vil lave en kopi.

Knud

--
You are standing on my toes.

Fra : Padmé

Dato : 08-11-02 17:41

Du må meget gerne sige til hvis du finder det et sted. Jeg så det nemlig
også og var helt solgt til musikken

Padmé

Fra : Sita

Dato : 11-11-02 08:54

- Du kan købe Soundtracket "once more with feeling". Kig evt på
www.buffyfan.dk - han ved en masse om det.

Sita

Fra : Queenie

Dato : 10-11-02 15:47

"Morten Bock Sørensen" skrev d. 08-11-02 14:11 dette indlæg :
> [...]
> Kind regards,
> Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.
> I'm 23, but i feel like I'm 50 on sundays...

Afsnittet hedder Once More, With Feeling og er afsnit 7 i sæson 6 ...
Buffy 6x07 hvis det hjælper nogen ..

http://www.kandu.dk/

Fra : Leon Jessen

Dato : 10-11-02 16:55

"Queenie" skrev:
> Afsnittet hedder Once More, With Feeling og er afsnit 7 i sæson 6 ...
> Buffy 6x07 hvis det hjælper nogen ..

Og er desuden ude på soundtrack...

--
Mvh. Leon