Ny Russisk Duo - deres navn?
Fra : moebius25

Dato : 08-11-02 13:48

Hej.

Jeg søger navnet på de 2 unge piger fra Rusland..deres sang hedder vidst
nok noget med "running throught my head"

Mvh Morten

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Barrit

Dato : 08-11-02 13:51

Er det ikke den her :

"Bjarne Liller - Billetmærke" ?

/Jesper

Fra : Flemming

Dato : 08-11-02 21:36

I Fri, 08 Nov 2002 12:48:29 GMT, i dk.kultur.musik du skrev:

> Hej.
>
> Jeg søger navnet på de 2 unge piger fra Rusland..deres sang hedder vidst
> nok noget med "running throught my head"

Gruppen hedder "Tatu" og sangen hedder "All the things she said"...

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -