Iron Storm... Det er jo sindsygt :(
Fra : Viggo Sørensen

Dato : 08-11-02 12:57

Hej,
jeg sidder fast i Iron Storm, på banen hvor der først var 3 små miner på
jorden
i en relativ smal gang, hvor jeg skal hen til en borg hvor der holdes
fanger.

Men problemet er så, at der er en sindsyg helikopter og 4 soldater i en
klump,
plus mindst 2 snipere i et tårn et stykke væk i baggrunden, og de kan fandme
ramme...
dvs ALLE sammen. Bare jeg kaster en granat hen til soldaterne, ved
helikopteren præcis
hvor jeg er og *bang* mine knogler er skilt ad som en duploklods-borg i en
vuggestue :(

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-11-02 02:08

> jeg sidder fast i Iron Storm, på banen hvor der først var 3 små miner på
> jorden
> i en relativ smal gang, hvor jeg skal hen til en borg hvor der holdes
> fanger.

der hvor du først taler med en fyr der sidder på en sten?

> Men problemet er så, at der er en sindsyg helikopter og 4 soldater i en
> klump

løb op for enden indtil de fire soldater kommer til syne om hjørnet... smid
dig på jorden bag stenen til højre og gem dig.. du kan høre dem snakke og de
forsvinder ned af den gang du kom fra... fortsæt på hug... følg klippevæggen
til venstre til du møder en ven der tager dig med ind i en gang... smid dine
våben på ryggen og gå på hug ud til de andre fanger og op i lastbilen.

sniper_Nolight

Fra : Viggo Sørensen

Dato : 09-11-02 12:04

Super mange tak, jeg prøvede endda at starte helt forfra (var jo ik så langt
fra start :)
Hvor jeg så gemte bazooka'en som nakkede den anden helikopter, men ville
denne
helikopter gå i stykker, næ nej. :(

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-11-02 19:20

> [...]
langt
> fra start :)
> Hvor jeg så gemte bazooka'en som nakkede den anden helikopter, men ville

tænkte osse om det var det der skulle til... men alligevel et stykke fra
start syns jeg nok... men bare man ikke bliver set af de første 4
soldater så lader kopteren osse en i fred... lykkedes det for dig?

sniper_Nolight