Hvad er brugtpris-niveauet for dette mobo ~
Fra : Christian Thorsen

Dato : 08-11-02 10:22

Hej!

Jeg er på udkig efter et brugt ATX mobo med CPU.

Der er en som har tilbudt mig:
et ASUS P2B bundkort med en Celeron 333 (kører 416 MHz til daglig), med 128
MB SD-RAM...
men hvad skal jeg byde? Hvad er brugtprisen sådan ca.?

Mange hilsner fra
Carsten

--
Carsten J. Thomsen
cajuth(fjerndette)@tiscali.dk

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 08-11-02 10:36

Christian Thorsen wrote:
> [...]
> med 128 MB SD-RAM...
> men hvad skal jeg byde? Hvad er brugtprisen sådan ca.?

Tjaa, jeg ville byde en 350 kr som max, men det er bare min mening :)

/Carsten Steffensen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 08-11-02 13:27

Carsten Steffensen wrote:

> Tjaa, jeg ville byde en 350 kr som max, men det er bare min mening :)

Enig, max. 200 for mobo, max 150 for cpu.