MS Windows
briani 27239
HJÆÆÆLP....For stort til hukommelsen... ?
Fra : Jess Pedersen

Dato : 08-11-02 03:22

Jeg har lige hentet Doom3 Alpha, på godt 370 MB.. Det er en DOS fil, eller
ihvertfald et dos-ikon. Men når jeg skal åbne den, skriver den.. Programmet
er for stort til at være i hukommelsen... ? Hvad er nu det ? Jeg har oplevet
det et par gange før, så det er ikke filen dder er noget galt med ! *S*

Jeg slog den over i at køre som Win98, men forgæves... Nogen der ved hvad
stakkels lille jeg skal stille op ?

På forhånd mange tak
Jess Pedersen

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 15:06

Jeg har den fra binære grupper "alt.binaries.games.worms", den virker
finno...
Du kan gi' mig en mail, hvis du har en FTP jeg kan smide den på

**TwN**