Siemens SL45i / motorola 008 erfarringer?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 08-11-02 01:21

Er der nogen her der vil dele ud af deres SL45i erfarringer?

Jeg har læst at SMS kan være langsom... hvor langsom er det?

Hvad er der at sige om mp3-understøttelsen, - nogen problemer i den
forbindelse?

Jeg vil komme til at bruge kalenderfunktionen meget, hvad er der at sige om
den? Hvilke begrænsninger/problemer?

Jeg har også overvejet at købe en Motorola Accompli 008.. men den har ingen
mp3, men det aller vigtigste er også kalender-funktionen. Og desuden er den
måske også lige rigelig dyr (cirka 3000 bobs), men så kan jeg selvfølgelig
droppe min Psion pda.

Kender I til andre telefoner (kommende) der har acceptabel(pda-agtig)
kalender-funktion i 2000krs prislejet?

Med venlig hilsen
Stig Nørgaard Jepsen