Hjemmeside med gratis SMS søges
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 07-11-02 22:18

Jeg leder efter en webside hvor man kan sende gratis
SMS-beskeder. Jeg har tidligere brugt CoolSMS.dk, men nu skal man
logge sig ind og det vil jeg helst undgå.

Kender du en god?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : MaRk

Dato : 07-11-02 22:32

Programmet ICQ

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-11-02 09:44

| Programmet ICQ

Det ser spændende ud, men jeg leder efter en side hvor man kan
blot kan skrive en SMS *uden* at logge sig på.

Lars

Fra : Fischer

Dato : 08-11-02 09:58

> Det ser spændende ud, men jeg leder efter en side hvor
> man kan blot kan skrive en SMS *uden* at logge sig på.

Jeg tror ikke de findes mere.

*Fischer

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-11-02 11:15

http://www.megaforums.ru/ got nok på rusisk
tlf til dk telefoner skal være 45 ikke 0045 ell. +45
mv th

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-11-02 13:09

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message

| http://www.megaforums.ru/ got nok på rusisk
| tlf til dk telefoner skal være 45 ikke 0045 ell. +45

Jeg ved ikke hvilken knap jeg skal trykke på for at sende. Jeg
ville nok føle mig mere tryg ved en dansk, alternativt engelsk
tekst, så jeg håber stadig nogen kender en smart webside.

Lars

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-11-02 13:18

teksten på den blå firkant for at sende.........

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-11-02 14:52

> Jeg ved ikke hvilken knap jeg skal trykke på for at sende.

Jeg har på min liste over SMS-sendere der stadig virker (
http://www.vindenand.dk/sendsms ) smidt en vejledning. Check denne og
skriv igen hvis du stadig ikke forstår det.

> Jeg ville nok føle mig mere tryg ved en dansk, alternativt engelsk
> tekst

Du kan altid få siden oversat vha. http://babelfish.altavista.com (så du
lige kan få et overblik over indholdet) men du skal stadig besøge den
originale, russiske side for at senderen virker.

> så jeg håber stadig nogen kender en smart webside.

Hvis du ikke kan acceptere at skulle logge ind, så er jeg bange for at
der ikke er andre end Megaforums. Derudover en del sites hvor du skal
logge ind, se http://www.vindenand.dk/sendsms

--
Michael
http://www.vitsms.tk - daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : John K

Dato : 08-11-02 19:49

> [...]
> ville nok føle mig mere tryg ved en dansk, alternativt engelsk
> tekst, så jeg håber stadig nogen kender en smart webside.

Den virker ellers meget godt. Beskederne kommer hurtigt frem, og der går
ikke plads fra til reklamer m.m..

Mvh

John K

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-11-02 13:10

Smider lig et par billeder i dk.binaer så i kan se hvordan de
virker............

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-11-02 10:47

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message

| http://www.megaforums.ru/ got nok på rusisk

Den er lukket ned

Lars

Fra : Mr. Nobody

Dato : 21-11-02 14:09

"Brug ICQ den kan også sende sms

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-02 17:52

Lars Thomsen Nielsen skrev:

>Jeg har tidligere brugt CoolSMS.dk, men nu skal man
>logge sig ind og det vil jeg helst undgå.

Hvorfor?

http://www.smsme.dk/ - ofte kan man dog ikke sende til TDC-telefoner.

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Erling Simonsen

Dato : 22-11-02 11:51

Hej.
Prøv lige at kikke på denne hjemmeside:
http://www.sms-sender.dk/email2sms.asp

Der er en del adresser på siden.
Man kan sende sms'er via sit email program.
F.eks. hvis du ved hvilket teleselskab vedkommende bruger.
F.eks. hvis vedkommende har sonofon, bruger du bare adressen:
12345678(telefonnummeret)@note.sonofon.dk

Dette virker hos mig. Jeg har et CBB-abonnement, der bruger Sonofons net.
Det er ikke sikkert at det virker hos andre teleselskaber, da mange af dem
har afskaffet denne service.

Ha' en god dag.
hilsen Erling