port 119 - 800ccc0f
Fra : Jan Holm Hansen

Dato : 07-11-02 22:21

Hej
Jeg har Norton Internet security 2003, og når jeg vil hente meddelelser på
nyhedsgruppen kommer denne fejl op, port 119 - 800ccc0f og den eneste måde
jeg kan hente dem på er ved at disable den.

Hvordan kan jeg rette denne fejl..

Fra : Calle.

Dato : 08-11-02 05:55

Jan Holm Hansen wrote:
> [...]
> meddelelser på nyhedsgruppen kommer denne fejl op, port 119 -
> 800ccc0f og den eneste måde jeg kan hente dem på er ved at disable

Du skal åbne port 119 i din firewall

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 08-11-02 09:16

"Jan Holm Hansen" <janholm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyhedsgruppen kommer denne fejl op, port 119 - 800ccc0f og den eneste måde
> jeg kan hente dem på er ved at disable den.

Det er ikke en fejl, det skyldes at du har sat din firewall op til at
blokere for port 119/tcp som netop bruges til newsservere.

Løsningen er at åbne for porten, jeg har ingen idé om hvordan det gøres på
NIS 2003

HTH
/Brian