Nogen der ved
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 07-11-02 20:03

Hvor man kan købe effectline møbler til billige penge?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-11-02 08:26

Petworld i Århus er som nævnt utallige gange tidligere, sandsynligvis de
billigste i DK.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Dennis M. Hansen

Dato : 08-11-02 10:07

> Petworld i Århus er som nævnt utallige gange tidligere, sandsynligvis de
> billigste i DK.

De ligger også i Kolding ..... hvis det gør det tættere på for dig

Mvh Dennis

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 08-11-02 10:51

Tror ikke de tager de samme priser butikkerne imellem.

/thomas

Fra : Alex Sørensen

Dato : 08-11-02 13:44

Jeg ved ikke om i nogen sinde undersøger priser andre steder, før i udnævner
nogen til "Billige". Jeg syntes at netop Petworld i Århus er meget dyr. Okay
de er proffe, og det er en ok-flot forretning, meeeeeeen billige?
Her er et eksempel: ville have nogle sværddragere. Pris i Petworld kr. 22,-
Hos min lokale dyrehandel: kr. 12,- Det er sku da noget af en forskel. Jeg
kender flere butikker syd for Århus, som er billigere end Petworld. De er
måske knap så proffe som petworld, men de er billigere.

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 08-11-02 15:16

De priser du oplyser er total irrelevante. Det var priser på akva-u-stabil
møbler/akvarier. Jeg tror ikke du finder dem billiger nogen steder. Og ej
heller priser på Juwel akvarier for den sags skyld. Hvis du finder dem
billigere, bedes du poste det på.

/thomas

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 08-11-02 17:44

Alex Sørensen wrote:
> [...]
> nogen til "Billige". Jeg syntes at netop Petworld i Århus er meget dyr. Okay
> de er proffe, og det er en ok-flot forretning, meeeeeeen billige?

Proff betyder åbenbart noget andet hvor du kommer fra... :-/

> [...]
> kender flere butikker syd for Århus, som er billigere end Petworld. De er
> måske knap så proffe som petworld, men de er billigere.

Petworld /er/ ret dyr, men præcis deres Akvastabil er ret billigt.
De anvender en taktik med billige akvarier og dyrt tilbehør som er ved
at vinde udbredelse. Man kender den bl.a. fra skoler rundt omkring i
landet hvor den kaldes "Første Fix Gratis"

Personligt handler jeg dog hellere på den anden side af vejen og der har
jeg faktisk fået mit 530L Effectlinesæt /billigere/ end hvad Petworld
ville have for det.

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,