MS Windows
briani 27239
backup af drivere i xp
Fra : Master D

Dato : 07-11-02 19:49

Hej Ng

jeg står for at skal lægge en kammerats computer ned da han vil ha delt sin
harddisk op i 2 . nu kommer spørgsmålet kan man trække hans drivere ud så
jeg ikke behøver hente drivere til modem skærm printer mm.
ligger de ikke i bibliotek windows system ???
eller findes der en indbygget funktion til driver backup

Fra : Madsen

Dato : 07-11-02 21:22

Master D skrev:

> eller findes der en indbygget funktion til driver backup

Nej for en driver er ikke blot en enkelt fil. Det er hundredevis af
nøgler i registreringsdatabasen og filer spredt rundt i forskellige
biblioteker på harddisken. Har du overvejet at dele harddisken op
med Partition Magic fra PowerQuest? Den kan efter sigende gøre det
uden at du behøver at installere det hele forfra igen.

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 08-11-02 07:27

Hvorfor dog slette maskinen ?

Brug PartitionMagic, Ghost, backup af maskinen eller noget helt 117'ende

Der er en lidt underlig tendens til at Windows ALTID skal slettes, når der
skal laves den mindste smule ved en PC. - lidt i stil med at pille motoren
ud på en bil, hver gang der skal ektsra luft i et dæk.
98 uf af 100 tilfælde er det hurtigere at rette fejl, end at reinstallere -
men forsøger folk at fejlrette? - nej

Dette er IKKE en kritik af dig
Blot luft for en tiltagende forundring hos mig.

Du har vist mest brug for linie 1 & 2