MS Windows
briani 27239
Windows XP Start
Fra : Henning/Vibeke

Dato : 07-11-02 19:34

Når Min Maskine starter, jeg kører XP vil den have en adgangskode,jeg siger
bare Ok, men hvordan fjerner jeg denne meddellelse.

På forhånd tak.

Henning

Fra : paul

Dato : 08-11-02 00:29

Hvis du er alene om din PC skulle du ved XPinstallering have nøjes med een
brugernavn, og password skulle du have ladet være blank.
Så ville XP starte op uden nogetsomhelst login/adgangskode.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 07-11-02 00:35

1. Go to Control panel
2. Click administrative tools
3. Local Security Settings
4. Click Minimum password length
5. Reduce it to 0, No password required
6. Go to user account in control panel click your account and remove
password.
This will disable the password feature. Have fun.