Unlock Nokia 3410 ( HJÆLP)
Fra : Znoopy

Dato : 07-11-02 18:43

Heysa Der Ude *Ss*

Jeg har lige anskaffet mig et Datakabel fra T-Hansen, og det virker
også fint med Logo mangere, kan fint sende operatør logo´er over på
min mobil, men jeg ville jo gerne unlock den, og nu har jeg prøvet med
alle de programmer, der er blevet nævnt her ude på Google. I ved
Eeprom Tools, Nokia Tools, Rolis Nokia, Knok22 og en udvidet version
af den... og ingen virker, nogen siger Read Erro, og Eeprom tools
siger Can´t Read PPM Version ! og Nokia Tools kan jeg slet ikke få til
at virke under Windows Xp ???

Hvad gør jeg ??? Please Help Me....

Kan kontaktes på ICQ: 71731477 eller Email: Znoopy@Grafisk.dk

Fra : Erling Rostermund

Dato : 10-11-02 19:15

Hej..
For at få Nokia Tools til at virke skal du højreklikke på programfilen og så
gå ind på fanebladet Kompatibilitet og så skal du klikke på "Kør dette
program i kompatibilitetstilstand for:" så vælg "Windows 98/ Windows ME"
Hilsen Mike