Orange SPV (microsoft)
Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 07-11-02 17:58

Er der ik' nogen som har været ude at investere i SPV'en i dag
der måske havde tid til at komme med en lille anmelelse her i gruppen?

mvh. PrebZi!

Fra : Christian Poulsen

Dato : 07-11-02 18:01

> Er der ik' nogen som har været ude at investere i SPV'en i dag
> der måske havde tid til at komme med en lille anmelelse her i gruppen?

Telefonen er kun kommet i enkelte udvalgte Orange butikker. Der kunne
desværre ikke leveres nok fra fabrikken HTC til Orange. Der skulle meget
gerne kommet et læs til salg fra 14. november.

Fra : MaRk

Dato : 07-11-02 18:02

Den er udskudt til den 14/11-02

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 07-11-02 18:07

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Den er udskudt til den 14/11-02

hmm, udskudt... lyder næsten som var det en Nokia

Tak for hurtig respons // PrebZi!

Fra : Christian Poulsen

Dato : 07-11-02 18:11

> hmm, udskudt... lyder næsten som var det en Nokia

Det er trodsalt kun en uge, og som sagt enkelte butikker har fået nogen
til de første der reserveret. Og Nokia har det sjældent med at udskyde
uge. Det er gerne en uge, en måned eller endnu værre: et kvartal.

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 07-11-02 18:24

On Thu, 7 Nov 2002 18:01:57 +0100, "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote:

>Den er udskudt til den 14/11-02

Orange har solgt de første 1.500 - det vil sikkert undre køberne, hvis
de har noget udskudt i lommen.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 07-11-02 18:31

> Orange har solgt de første 1.500 - det vil sikkert undre køberne,
> hvis de har noget udskudt i lommen.

Lige præcist. Så der er altså nogen der er så heldig at have den. Men som
sagt kun hvis man har reserveret, og så vil jeg næsten tro at erhvervs-
kunder ligeledes har haft højere prioritet.