MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Søger et program der kan...
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 07-11-02 17:46

....tilslutte en ftp sti som et drev.

Så man fx vil kunne få et drev M: som indeholder alt på fx ftp.microsoft.com

Er der nogen, der kender sådan et?

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 07-11-02 22:35

"Jeppe Ladefoged" <j.ladefoged@NOSPAMlundbergvest.dk> skrev i melding
> ...tilslutte en ftp sti som et drev.
>
> Så man fx vil kunne få et drev M: som indeholder alt på fx
> [...]
Hvis du bruker Win XP Pro så er det innebygd.
Ellers anbefales WS_FTP Pro som kan de på alle Windows-versjoner (9x NT 2K
XP)

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 08-11-02 11:26

> Ellers anbefales WS_FTP Pro som kan de på alle Windows-versjoner (9x NT 2K
> XP)

Det lyder jo meget godt, men jeg kan ikke rigtig finde funktionen.
Hvad hedder den?

Fra : Asle Bjerva

Dato : 10-11-02 23:56

> Det lyder jo meget godt, men jeg kan ikke rigtig finde funktionen.
> [...]
Du må installere / aktivere støtte i Windowes utforskeren, da får du et nytt
ikon nederst under nettverksteder, hvor du kan sette opp dine ftp
plasseringer, samt at du kan lage linker mellom disse og drevbokstav etc.

--
Asle Bjerva,Oslo