Nokia 6150 firmware
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-11-02 15:51

Hejsa

Jeg har en Nokia 6150, som driller lidt, den skriver intetsim kort og nogle
gange mister den signalet, så skal jeg slukke og tænde igen, så er det OK,
Så har jeg været forbi en telebutik som rep telefoner, og de siger at der
nok skal ny software i den, men de vil have 800 kr for det plus 150 kr i
leje for en anden mens de har den.

kan jeg selv evt opdat softwaren i den og hvad skal jeg bruge og hvor finder
jeg det (links)

jeg har fundet et kabel her, er det OK
http://www.thansen.dk/product.asp?c=99795622&n=282736399&pn=282736408

Mvh Jesper

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 07-11-02 16:04

> jeg har fundet et kabel her, er det OK
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=99795622&n=282736399&pn=282736408

Nej det er ikke ok, du skal have et Flash kabel ( til LTP porten )
det du har fundet er et datakabel. ( COM port )

kig evt på www.mobilkabler.dk www.mobiludstyr.dk

Men hvis du ikke har prøvet det før, og du kan skal gøre det ved din egen
så betal dig fra det
kig evt på www.unlockservices.dk
der er der mange der kan hjælpe dig

Mvh
"C@ss"
Inventor of www.unlockservices.dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-11-02 16:37

"> kig evt på www.mobilkabler.dk www.mobiludstyr.dk

> Men hvis du ikke har prøvet det før, og du kan skal gøre det ved din egen
> [...]

det er en firma tlf, der bliver vist nok købt en ny, men vi har næsten 40 af
6150 serien, så det kunne jo være lidt sjovt at se hvad man kunne selv

er det så en omgang jeg skal have fat i så Dejan Flasherkabel til nokia
3210, 33xx, 61xx,62xx,82xx m.fl. Tilsluttes Parallel porten, Nokia

kan man evt købe en billig udgave som kun passer til 6150 serien

Mvh Jesper

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 07-11-02 16:40

Kontakt en i nærheden af hvor du bor på www.unlockservices.dk
De fleste tager omkring en 100 kr seddel for sådan en operation.