MS Windows
briani 27239
Hvordan sletter jeg i reg.edit under xp?
Fra : Dennis

Dato : 07-11-02 16:03

Jeg har et program som jeg skal have slettet. Jeg har slettet programmet via
tilføj/fjern men der ligger stadig noget i registringsbasen som jeg skal
have fjernet. Hvorledes gøres dette?
Findes der et program som kan gå ind og gøre det?

Jeg kører med xp

Dennis

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 07-11-02 16:13

"Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> have fjernet. Hvorledes gøres dette?
> Findes der et program som kan gå ind og gøre det?

windowstast+r -> Regedit

Her kan du så editere i registrerings databasen, og slette de entries der er
til det program. Find det ved at søge på programnavnet/firmanavnet, men vær
forsigtig, hvis du sletter noget forket kan det kneppe din windows..

--
Andreas Jeppesen

Fra : Torben Jensen

Dato : 08-11-02 08:31

Dennis <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> skrev:
> [...]
>noget i registringsbasen som jeg skal
>have fjernet. Hvorledes gøres dette?
>Findes der et program som kan gå ind og gøre det?

Prøv at køre reg clean det fjerner gamle rester af
programmer.
Det kan hentes her http://www.pcworld.dk/download.asp
og er på dk også
Mvh Torben