14 nye billeder mere
Fra : Broxgaard

Dato : 07-11-02 14:11

Så er der 14 nye billeder mere ude *Spin*
Har leget lidt mere med daniel´s karma *Spin* håber i vil nyde dem også *S*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy

Fra : Ida

Dato : 07-11-02 14:48

Hej Candy
Sikke nogle fine billeder du har fået taget der *s*
Jeg er nu liiige lidt nysgerrig : hvad er det for en "overdimensioneret
piberenserdims" der sidder fast på dit kradsebræt ? Dur den til noget..eller
er det en af de ting du har forkastet som "killingepjat" ?
Hvor køber man sådan en henne og til hvilken pris ?

Hagenus
Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Broxgaard

Dato : 07-11-02 15:42

> Sikke nogle fine billeder du har fået taget der *s*
Tak.

> [...]
noget..eller
> er det en af de ting du har forkastet som "killingepjat" ?
Den er til at klø sig på *SS*

> Hvor køber man sådan en henne og til hvilken pris ?
Min mor fandt det på loppemarke og fik det for omkring10 kr