MS Windows
briani 27239
Godt mp3 Program
Fra : WR

Dato : 07-11-02 13:54

Ja, om det er den rigtige gruppe...

Men Der er sikkert mange af jer der bruger det i dagligdagen og alt hvad jeg
mangler er et godt råd.

Hvilket program er godt at købe / Downloade
Til følgende formål:

Jeg har et lille bar i kælderen og en computer til at
styre musikken.

Lige nu bruger jeg Winamp, men savner noget "bedre"

Jeg mangler en funtion hvor man kan lave en playliste..

Ja, ment at mens et nummer spiller, kan man klikke på et andet nummer og så
bliver det spillet næste gang, altså sat i kø..

Derudover at kunne slette et nummer fra køen.

Håber der er nogen der kan give et godt råd...

Fra : Mogens

Dato : 07-11-02 14:03

On Thu, 7 Nov 2002 13:53:51 +0100, "WR" <wr@vip.cybercity.dk> wrote:

>Lige nu bruger jeg Winamp, men savner noget "bedre"
>
>Jeg mangler en funtion hvor man kan lave en playliste..

Det kan Winamp da

>Ja, ment at mens et nummer spiller, kan man klikke på et andet nummer og så
>bliver det spillet næste gang, altså sat i kø..

Det kan Winamp også. ( bare slå Enque til ). Winamp 3 kan endda
crossfade imellem numrene

Fra : SH

Dato : 07-11-02 14:07

Kan helt bestemt også anbefale MusicMatch..

Fra : WR

Dato : 07-11-02 17:04

Takker for svarene..

Har lige hentet nyeste version af Winamp

Jeg spørger nok dumt, hvor slår man det til?

Fra : Leony

Dato : 08-11-02 11:59

"WR" <wr@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige hentet nyeste version af Winamp
> Jeg spørger nok dumt, hvor slår man det til?

Den sang du vil have sat i kø skal du højreklikke på og så vælge "Enqueue in
Winamp", så bliver den sat i kø.
For at slette en sang højreklikker du på sangen i playlisten og vælger
"Remove file". Du også eksperimentere med Dequeue.

Har desuden lige prøvet et jukebox program:
http://duerkop-sd.de/
Hjemmesiden er på tysk, men programmet kan en del dansk.
Du kan jo give det et prøv. Man kan sætte numre i kø, men jeg har ikke lige
fundet ud af at slette dem (det kræver vist password eller lignende).
Det bruger winamp som afspiller.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-11-02 14:05

WinAmp kan nu alle de ting du nævner, men mange bruger MusicMatch som
alternativ.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Birger Jensen

Dato : 09-11-02 13:52

On Thu, 7 Nov 2002 13:53:51 +0100, "WR" <wr@vip.cybercity.dk> wrote:

Prøv DJ 2000 fra www.215software.com

Anvender det selv, og det har en "party" mode, hvor man kun kan
tilvælge musik.

Birger