MS Windows
briani 27239
Win2K download prob..
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 07-11-02 13:14

Tjaa jeg mener at det har været oppe i gruppen før, men
jeg kunne ikke finde indlæget..

Det er når man downloader, den vil kun tillade at downloade
2 filer af gangen for en server altså http...
Hvordan er det lige man ændre det, ved det er i regedit, men
kan ikke finde den rigtige nøgle..

Nogen der kan vejlede lidt..

Henrik..

Fra : Madsen

Dato : 07-11-02 13:43

Henrik Sørensen skrev:

> Det er når man downloader, den vil kun tillade at downloade
> 2 filer af gangen for en server altså http...

<http://groups.google.com/groups?as_q=2%20filer%20&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.internet.software.browser&lr=&hl=da>

Madsen.

Fra : Henning

Dato : 07-11-02 14:36

On Thu, 7 Nov 2002 13:13:53 +0100, "Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE
THIS}@phreaker.net> wrote:

> [...]
>2 filer af gangen for en server altså http...
>Hvordan er det lige man ændre det, ved det er i regedit, men

Lav en tekstfil, du gemmer som xxx.reg. Skal indeholde

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010

Ovennævnte åbner for 10 downloads - men du kan rette det til hvad du
vil

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Martin Østerberg

Dato : 07-11-02 15:04

On Thu, 07 Nov 2002 14:35:40 +0100 skrev Henning <newsmail@mailme.dk> .

> [...]
>"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010
>

>Ovennævnte åbner for 10 downloads - men du kan rette det til hvad du

Mindst 10 downloads...måske hele 16...

Martin

Fra : Madsen

Dato : 07-11-02 15:06

Henning skrev:

> Ovennævnte åbner for 10 downloads -

Hexadecimalt 10 = decimalt 16.
Jeg røg selv i fælden engang, men blev nådesløst rettet her i
gruppen. :)

Madsen.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 07-11-02 20:30

> Hexadecimalt 10 = decimalt 16.
> Jeg røg selv i fælden engang, men blev nådesløst rettet her i
> gruppen. :)

Takker for svarene.. Det virker jo..