Ericsson R600
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-11-02 12:24

Erfaringer søges på subject.

For og imod køb af subject vil være fint.

Kan man få Bluetooth R600??

Mvh

Jesper

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 07-11-02 13:03

Jesper Pedersen wrote:
> Erfaringer søges på subject.
Hep, det kan jeg da klare :) Jeg har haft en en 3-4 måneder nu og er rigtig
glad for den. Eneste problem jeg har haft har været en mic der gik løs i
lodningen. Det blev dog ordnet på 6 dage af Sonofons eget værksted så det
vil jeg ikke holde imod den. Rart med ordbog. Rimelig hurtige menuer med
nyeste software. Kan hvad den skal uden alt for meget gejl. Holder batteri i
en 4 dage med mit brug. Glimrende allround telefon der ikke kan det helt
vilde.

> For og imod køb af subject vil være fint.
For:
Det er en Ericsson :)
Det er ikke en Nokia :)
Ordbog, størrelse, batteri, kalender, 3 display farver
Den er ved at være møg billig nogen steder, tror 500 spir ca.

Imod:
Sløve menuer i de første par software udgaver (Tror ikke det er et prob nu)
Har ikke så meget gejl som farveskærm, java, mange spil.
Fungere af uransagelig årsager ikke med helt samme udstyr som
T28,T29,R380,T39 og den slags

> Kan man få Bluetooth R600??
Uhmmmm, det ved jeg faktisk ikke, men det er der sikkert nogen der kan svare
på.

/Carsten Steffensen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-11-02 11:25

Tak for den meget gode for og imod beskrivelse.

Hvilken software version kører du, bare sådan at jeg ved det hvis jeg nu vil
have mig en :)

Jesper

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 08-11-02 14:34

Jesper Pedersen wrote:
> Tak for den meget gode for og imod beskrivelse.
>
> Hvilken software version kører du, bare sådan at jeg ved det hvis jeg
> nu vil have mig en :)
Uhmm, det ved jeg faktisk ikke, jeg fik den bare opgraderet da Sonofon havde
den og det gjorde den noget kvikkere.

/Carsten