så sker det
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 07-11-02 07:29

I dag skal jeg sende 2 katte killinger til USA, det er nu lidt underligt!!
så langt hjemmefra.

Jeg håber alt går vel, det er første gang jeg skal prøve dette.

Kryds finger og poter for at alt går vel

Hilsen Sanne

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-11-02 10:51

Hej Sanne!
Held og lykke med det Kan godt forstå du synes det er underligt. Jeg
synes det er underligt nok at killingerne "bare" er flyttet

Vi flytter forresten her i weekenden, så må du komme ned og se vores nye
hus

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 07-11-02 16:24

> [...]
> synes det er underligt nok at killingerne "bare" er flyttet
>
> Vi flytter forresten her i weekenden, så må du komme ned og se vores nye

Ja det er underligt, men det gik godt og Airland som jeg sendte dem med har
haft ringet og sagt at at de er kommet afsted og begge har det rigtig godt,
så dejligt at høre!

Ja jeg skal nok komme og se jeres nye hus glæder mig til at se det og kan
godt forstå du er spændt

Knus Sanne

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-11-02 16:58

> Ja det er underligt, men det gik godt og Airland som jeg sendte dem med har
> haft ringet og sagt at at de er kommet afsted og begge har det rigtig godt,
> så dejligt at høre!

L: Ej hvor dejligt Hvor lang tid tager det?

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 07-11-02 18:07

¨.-æ>

> L: Ej hvor dejligt Hvor lang tid tager det?

10 timer så er de hos den nye ejer i new mexico

Knus Sanne

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 08-11-02 09:54

hejsa

Sikken lang nat, jeg tror jeg har læst alle indlæg her på NG mere en 2 gange
og set så mange hjemmesider på nettet, for at få tiden til at gå mens jeg
ventede på at mine Små pus skulle komme til USA.
Jeg ville få en mail når de var i rette hænder. Den fik jeg klokken 04.10 i
nat.

så nu venter jeg bare på at høre hvordan de har taget der nye hjem, kan ikke
vente. Men de sover nok nu da de er 8 timer bag efter os.
så jeg må finde min tålmodighed frem*SS*

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk