wlan og printer
Fra : hansfenneberg

Dato : 07-11-02 01:48

Hej
Kan man få en eller anden gimick/gadget således at en HP330 mulitimaskine
(printer-fax- kopi -scanner)
kan være med i et WLAN D-link??
På forhånd tak
Hans

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-11-02 09:04

"hansfenneberg" <hansfenneberg@city.dk> crashed Echelon writing

> Hej
> Kan man få en eller anden gimick/gadget således at en HP330 mulitimaskine
> (printer-fax- kopi -scanner)
> kan være med i et WLAN D-link??

Koble den til en AccessPoint.

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 07-11-02 11:26

"hansfenneberg" <hansfenneberg@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Kan man få en eller anden gimick/gadget således at en HP330 mulitimaskine
> (printer-fax- kopi -scanner)
> kan være med i et WLAN D-link??
> På forhånd tak
> Hans

Hvis du mener at du skal kunne udskrive via netværk og internet kan du bare
købe en printerserver og koble printeren til den. Om du vil kunne benytte
scan/fax funktionerne via TCP/IP print ved jeg ikke. Hvis du skal udskrive
via internettet er det port 515 TCP du skal forwarde i routeren.
Nu skriver du ikke hvilke styresystemer du skal udskrive fra, men TCP print
er standart i win2000 og xp, men skal efterinst. i win 98. Til win98 hedder
protokollen "LPR for TCP/IP printing", ofte vil den ligge på driver cd'en
til printerserveren.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002