hæve clokfrekvens ???
Fra : jan g kristensen

Dato : 07-11-02 06:52

hej .

Jeg har lige anskaffet nyt bundkort 'chainteck apogee ct-7vjl'
og en amd xp 2000+

Nå jeg hæver clokfrekvensen på cpu'en går det så også ud over agp-pci kort
og hvis det gør, hvormeget kan de så måske tåle.
Brænder de bare af eller bliver systemet bare ustabilt.

Jeg er kun ved at få cpu'en til at køre det den må 1,67 mzh.

´med venlig hilsen

jan

Fra : Leony

Dato : 07-11-02 09:10

"jan g kristensen" <garsdal@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Brænder de bare af eller bliver systemet bare ustabilt.
> Jeg er kun ved at få cpu'en til at køre det den må 1,67 mzh.

Hvis du ikke vil overclocke (hvilket jeg tolker den sidste linie som), så er
der ingen fare på færde.
Du kan roligt sætte den til 133, med en multiplier på 12,5 giver det ~ 1,67
GHz (hvilket svarer til en 2000+).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : fam.nielsen

Dato : 08-11-02 08:45

Hej.
hvis du har installeret Apogee programet, som er beregnet til overclock, så
kan du justere på både AGP, PCI, RAM, FSB, CHIPSÆT uafhængig af hindanden.
Hilsen
Tommy