/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
OT: Lidt info om Tiscali
Fra : Unlock i Horsens


Dato : 06-11-02 23:02

Hej

>> Til alle dem der har Tiscali <<

Jeg ved ikke om jeg har været uheldig. Men for 5 uger siden bestilte jeg en
flytning af mit nr som er hos Tiscali via/til Telmore.
Og først efter 4-5 rykkere fra henholdsvis mig og Telmore, har Tiscali
fastlagt en dato d. 13 i denne måned (som Tiscali ikke har informeret
Telmore om). Altså 6-7 uger efter.
Den ene af gangene hvor jeg havde rykket, fik jeg ordene fra Tiscali via
telefon "Jo hurtigere denne samtale er slut, jo hurtigere bliver dit nr
flyttet" og det er 3 uger siden.
Der er det så mit råd kommer ind i billedet. Kom så hurtigt væk fra Tiscali
som muligt, da de IKKE, efter min opfattelse, er særlig kundebeviste mere.

Telmore har skrevet en mail til mig hvor de bla. skriver.:
>>"Vi har desværre endnu ikke modtaget et svar på vores anmodning om
>>nummerflytning af dit mobilnummer til TELMORE. Dette er sket trods at vi
>>flere gange har rykket for svar på, om dit mobilnummer kan overflyttes til
>>TELMORE og i givet fald, hvilken dato overflytningen vil ske.
>>Vi påtager os ansvaret for forsinkelsen, som ligger langt fra vores idé om
>>god service. Dele af processen har vi desværre ikke indflydelse på, men vi
>>gør alt hvad der os muligt for at fremme processen. Vi håber, at du trods
>>forsinkelsen har lidt tålmodighed endnu. Du vil høre fra os med det samme
vi
>>modtager et svar vedr. din overflytning.
>>Vi glæder os til at byde dig velkommen hos TELMORE."

Det kalder jeg god kundebehandling. At Telmore ligefrem tager ansvaret for
flytningen/forsinkelsen.
Thumbs up for Telmore!!



Mvh Ole // Unlock i Horsens "stadig en kunde hos Tiscali, 7 dage endnu



 
 
Morten (07-11-2002)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 07-11-02 18:24

> Det kalder jeg god kundebehandling. At Telmore ligefrem tager ansvaret for
> flytningen/forsinkelsen.
> Thumbs up for Telmore!!

Nå jo, nu er det jo gratis for dem at tage ansvaret, for hvad er konsekvensen?
Men bestemt en rigtig sløj service hos Tiscali. Skam over dem.

Og så lidt info om Ericsson:
Min Ericsson-telefon skulle låses op, og de 6 måneder var forlængst gået.
En henvendelse til TDC, hvor den er købt: 'Koden kommer om en uges tid,
da den ligger hos Ericsson'. Fint nok, men det viste sig, at Ericsson skulle
være hele 5 (fem) uger om at få fingeren ud og få koden afsted...

De har stadig ikke svaret mig på mine breve (ja, jeg opgav at tale i telefon
med dem efter en temmelig ligegyldig indstilling til problemet hos deres
kundeservice).
Konkurrencestyrelsen kunne i øvrigt oplyse, at når koden ligger hos
producenten, er der ingen regler på området - de kan sylte sagen i ugevis.
Men hvorfor pokker dog gøre det?

Død over Ericsson - de ser aldrig én krone af mine penge igen

Mvh.
Morten



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408601
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste