Hej
>> Til alle dem der har Tiscali <<
Jeg ved ikke om jeg har været uheldig. Men for 5 uger siden bestilte jeg en
flytning af mit nr som er hos Tiscali via/til Telmore.
Og først efter 4-5 rykkere fra henholdsvis mig og Telmore, har Tiscali
fastlagt en dato d. 13 i denne måned (som Tiscali ikke har informeret
Telmore om). Altså 6-7 uger efter.
Den ene af gangene hvor jeg havde rykket, fik jeg ordene fra Tiscali via
telefon "Jo hurtigere denne samtale er slut, jo hurtigere bliver dit nr
flyttet" og det er 3 uger siden.
Der er det så mit råd kommer ind i billedet. Kom så hurtigt væk fra Tiscali
som muligt, da de IKKE, efter min opfattelse, er særlig kundebeviste mere.
Telmore har skrevet en mail til mig hvor de bla. skriver.:
>>"Vi har desværre endnu ikke modtaget et svar på vores anmodning om
>>nummerflytning af dit mobilnummer til TELMORE. Dette er sket trods at vi
>>flere gange har rykket for svar på, om dit mobilnummer kan overflyttes til
>>TELMORE og i givet fald, hvilken dato overflytningen vil ske.
>>Vi påtager os ansvaret for forsinkelsen, som ligger langt fra vores idé om
>>god service. Dele af processen har vi desværre ikke indflydelse på, men vi
>>gør alt hvad der os muligt for at fremme processen. Vi håber, at du trods
>>forsinkelsen har lidt tålmodighed endnu. Du vil høre fra os med det samme
vi
>>modtager et svar vedr. din overflytning.
>>Vi glæder os til at byde dig velkommen hos TELMORE."
Det kalder jeg god kundebehandling. At Telmore ligefrem tager ansvaret for
flytningen/forsinkelsen.
Thumbs up for Telmore!!
Mvh Ole // Unlock i Horsens "stadig en kunde hos Tiscali, 7 dage endnu