MS Windows
briani 27239
Hvordan kan man komme til at skifte produc~
Fra : [2730] Abnaxus

Dato : 06-11-02 22:08

Hej group

Hvordan kan man komme til at skifte product-key i WinXP?!

- Abnaxus

Fra : 0nkel

Dato : 06-11-02 22:14

"[2730] Abnaxus" <abnaxusmoraxus@hotmail.com> wrote in message
> Hej group
>
> Hvordan kan man komme til at skifte product-key i WinXP?!

klik på link
http://www.tweaktown.com/document.php?dType=guide&dId=350&dPage=1

Fra : [2730] Abnaxus

Dato : 07-11-02 00:17

1000 tak, 0nkel! Det løste det hele.

- Abnaxus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-02 22:17

"[2730] Abnaxus" <abnaxusmoraxus@hotmail.com> skrev :

>Hvordan kan man komme til at skifte product-key i WinXP?

Hvorfor skulle man dog det?

Hvis det er fordi du ikke kan installere sp1, så skyldes det jo
nok at du har en version, der ikke er helt legal.

Spørg i en gruppe til plat og svindel, når du er til den slags.

Herinde er vi seriøse og beskæftiger os ikke med
piraterispørgsmål.

Jeg er ligeglad om du bruger en warezversion, men spørgsmål der
specifikt har med den slags at gøre hører ikke hjemme her.

Fra : Klitgaard

Dato : 06-11-02 22:49

> Hvorfor skulle man dog det?

Hvorfor har Microsoft så selv lavet en guide?

http://shor.ter.dk/997897800

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : B.R.

Dato : 06-11-02 23:07

Klitgaard wrote:

> Hvorfor har Microsoft så selv lavet en guide?
>
> http://shor.ter.dk/997897800

Måske fordi vi er en del virksomheder som bruger corp. versioner og som
efter SP1 kom har fået nye product key tilsendt fra MS for at kunne
installere SP 1, da vore oprindelige keys var blevet kompromiteret på en
eller anden måde. Bla.a. har vi i hele forsvaret fået tilsendt ny key og
vejledningen fra MS.

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Klitgaard

Dato : 06-11-02 23:39

"B.R." <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> installere SP 1, da vore oprindelige keys var blevet kompromiteret på en
> eller anden måde. Bla.a. har vi i hele forsvaret fået tilsendt ny key og

Yep, I know, det var bare en kommentar til Knud Gerts påstand om man kun
skifter key pga. ulovligheder

Fra : Bo Larsen

Dato : 07-11-02 09:54

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
>
> Jeg er ligeglad om du bruger en warezversion, men spørgsmål der
> specifikt har med den slags at gøre hører ikke hjemme her.

Nu er det jo ikke sikkert at det er en warez-version manden har.
Hos os kører vi også Win XP med en speciel Produktnøgle som gør at vi _ikke_
skal registrere vores maskiner hos Microsoft. Nøglen har vi, selvfølgelig,
fået af Microsoft.

Så langt, så godt! Så kom ServicePack 1 til XP, og den installerede vi, og
derefter kunne vi ikke starte maskinerne op, fordi XP kom ud og fortalte at
Produktnøglen var en Devils Key! Altså var vi også nødt til at skifte
Produktnøgle!

Så, kære Knud Gert Ellentoft, far frem med lempe!
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : morten l

Dato : 07-11-02 12:47

> [...]
>
> Jeg er ligeglad om du bruger en warezversion, men spørgsmål der
> specifikt har med den slags at gøre hører ikke hjemme her.

hva' sker der med dig Knud, du kan da ikke sable folk ned på den måde og
beskylde dem for pirateri, uden at du sætter dig ind i tingene.
En anden gang tænk lige inden du sabler folk ned på den måde. og hvis du
ikke ved noget om det, så helt drop dit indlæg.

Morten

Fra : [2730] Abnaxus

Dato : 07-11-02 13:43

Jeg vil bare lige tige tak til Bo og Morten.
Jeg gad ikke selv bruge krafter på at forklare Knud at der er andre end
pirater der har brug for at skifte Product-keys.

så.. Tak!

- Peter Lags, Systemadministrator i 'd&e group dk'

---------

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 08-11-02 17:58

> [...]
>
> Spørg i en gruppe til plat og svindel, når du er til den slags.
>
> Herinde er vi seriøse og beskæftiger os ikke med

Det ville pynte på dit omdømme hvis du lige gav manden en offentlig
uforbeholden undskyldning.

Erik Nielsen - Odense

Fra : [2730] Abnaxus

Dato : 10-11-02 00:55

hehe, men det er gamle Knu Gert Ellentoft for stolt til.
;) - Peter Lags

Fra : kfc

Dato : 11-11-02 15:13

"[2730] Abnaxus" <abnaxusmoraxus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hehe, men det er gamle Knu Gert Ellentoft for stolt til.
> ;) - Peter Lags

JA jeg er helt engi med jer alle.. når man som knud er først til at smide
omrkring sig med sådanneudtaleser + citat og så meget mere ( netpoliti ), og
ikke lige sige upzz der tog jeg sq fejl venner.. sååå undskylder..

kfc:)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-02 16:50

"kfc" <kfc@ofir.dk-fjerndette> skrev :

>JA jeg er helt engi med jer alle.. når man som knud er først til at smide
>omrkring sig med sådanneudtaleser + citat og så meget mere ( netpoliti ), og
>ikke lige sige upzz der tog jeg sq fejl venner.. sååå undskylder..

Jeg giver en undskyldning, når jeg synes det er nødvendigt, det
synes jeg ikke i dette tilfælde.

Men det kan sådan set løses meget enkelt: kill me.

fut: news:dk.admin.netikette