Hjælp til driver!
Fra : Kent Jensen

Dato : 28-02-01 20:07

Hej Allesammen! Jeg står og mangler en driver til mit netværkskort, jeg aner
ikke hvad det er for et kort udover at det er et 10/100.
Jeg har haft kortet ude af maskinen, og det eneste der står er:
RTL8139B
9B263T1
Er der en eller anden MEGET hjælpsom person, der vil hjælpe mig med dette
Kæmpe problem??
Så vil jeg være meget taknemlig, på forhånd tak!
M.V.H
Kent Jensen
vium@12move.dk

Fra : Fritze

Dato : 28-02-01 20:23

Ja, godaw do. Prøv du lige at gå ind på www.google.com og brug de to koder
som søgeord, så skal du nok finde noget på den....det gjorde jeg da.
(Realtek RTL8139B fast ethernet controller)

Fra : Kent Nielsen

Dato : 01-03-01 11:49

Fritze <Fritze76_NOSPAM@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97jj6i$r6c$1@news.inet.tele.dk...
> Ja, godaw do. Prøv du lige at gå ind på www.google.com og brug de to
ko.....

Ja, eller også gå ind på:
http://www.realtek.com.tw/htm/download/cgi/DLd1.cgi?model=RTL8139(A/B/C/8130
)&type=2
Hvor han kan download driverne

Mvh.
Kent

Fra : Regnar Bang Lyngso

Dato : 01-03-01 16:49

In article <6%bn6.2550$KX2.183121@news000.worldonline.dk>, "Kent Jensen" <vium@12move.dk> writes:

KJ> det er et 10/100. Jeg har haft kortet ude af maskinen, og det
KJ> eneste der står er: RTL8139B 9B263T1 Er der en eller anden

<URL:http://www.realtek.com.tw/htm/download/cgi/DLd1.cgi?model=RTL8139%28A%2FB%2FC%2F8130%29&type=2>

Knus
   Regnar